fixat

klarade idag att fixa i ordning det som strulat m bokföringen ... C´est fantastique

Igår jobbade jag på förmiddagen, fixade m sonens cykel , polisanmälan m.m
en snäll människa kom med oväntad hjälp inför ett kommande inköp av något jag länge velat ha... få se om det blir av snart...kanske vet jag redan på torsdag...Då vi åker på mässa...

Träffade sen en annan trevlig  person som kom med en oväntad men trevlig inbjudan ! Najs !

Trodde dessutom att det var bio i kväll, Mamma Mia men det är ju inte förrn nästa vecka , så då hinner jag kanske andra viktiga saker ikväll !

Gårdagskvällen avslutades m filmen Alvin & Gänget m ungarna ! Helt klart sevärd även för oss vuxna m barnasinnet i behåll !

Köp affisch

Kommentarer
Postat av: Monica

Visst är filmen bra. Den har gått i bilen vart vi än har åkt i sommar... om o om igen.

2008-07-29 @ 10:01:33
Postat av: Stannapanna

Jo den är ju jätterolig och nu förstår jag var lilla K fått alla nya skämt ifrån hon kan vråla ÅKEJ rätt ut i luften , precis som på filmen...

Och hon är Teodor ! Den har gått flera varv i vår bil oxå ! Träffade din papps i går , roligt att se honom även om jag var stressad och inte hann höra hur de riktigt har det .... Vill ju se bild på din lilla , kan du inte maila mig nån fin bild ... Kram !

2008-07-29 @ 21:14:08
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0