fiskeri o fiskera

Storkillen åkte t Sörli i går förmiddags, med en kompis, de skulle fiska , basta,bada, sova borta själva och det har de gjort , jag åkte upp vid 23 tiden trött som en anka men vad göra när man vill kolla läget ...
Allt var bra de hade apmysigt m ett stort blockljus på bordet, mörker och regn och surrade om allt möjligt, skola och lärare när jag kom ... tänk vad mysigt !

Själv hade jag under kvällen sjunkit ner hos vännen med två B&J glassar,en skål popcorn och såg filmen Love in Manhattan   DVD Film: Love in Manhattan
Gråt, gråt, gråtfilm men fantastiskt bra !
Vännen grät så jag funderade på om jag skulle hämta handduk, men hon påstod att det var tårbad....Nyttigt för kroppen ...
Vet inte jag men mina tårar flödade så jag hade inte  heller hittat vägen till toan ...

Fick dessutom jobba hela dagen då  pappan till Lill K´s kompis ringde , kompisen var jättekompissjuk så där fick hon vara hela eftermiddagen och jag fick jobba undan !

Idag regnar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0