Fantomen !

vad härligt vi har det !

Landade i Gävle hos vännen i går kväll efter en lång dag !
Var på lasarettet m storkillen som fick en liten nätt plastskena precis över handloven och tummen , han är helnöjd , har åkt inlines en stund idag,varit ute och sprungit m kompisen , badat , för det gick faktiskt att bada med denna skena, ska lägga en bild på den så småningom !
Så hockeyskola verkar det bli, därför fick vi inhandla skridskor och hockeyprylar!
På eftermiddagen lämnade vi mormor och ett mulet ume f att åka ner t vännen ! Färden gick bra, duktiga ungar !

Idag har det varit sol och bad! Vännens stortjej hoppade från 10ans trampolin och storkillen från 3ans ! ( han försöker ta det lugnt säger han )
Sen skjutsade jag vännen till Stan och ska hämta henne inatt om hon nu vill hem förstås , man vet aldrig !
I morgon bitti drar jag och mina ungar t Eskilstuna och parken Zoo f att se Magnus Uggla Live och leka i Fantomenland ! Jag undrar om han misstar mig för att vara Diana rätt vad det är kommer inte jag hem !


Kommentarer
Postat av: Fanny

Etuna, då är ni ju jätte nära mig!! :D

Hoppas ni har en toppen semester! KRAM

2008-07-13 @ 12:44:20
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0