Åhvilkenhärligdag!

I sköna solen .... men alla skitbremsar som tuggar på mig blir jag tokig på , är allmänt överkänslig och nu fick jag en stor blaffa precis bakom skinkan , det är en stor bula som putar ut .... ser ut som... ja använd fantasin ...
Jag har faktiskt  till och med legat på lasarettet i Lycksele för ett Bremsbett !

Men annars var det skönt ! Soligt och varmt , vattnet var lite för kallt, ungarna badar gärna men jag fegade ur, lånade lilla K´s hink och skvätte lite med ....
Storkillen höll på att dö av värmeslag , han kan ju inte riktigt bada med gipset, men vi knöt fast en plastpåse så han fick doppa sig ! Mellankillen ska sova i Gunnarn på logen och fotbollsskolan , där är det förmodligen livat i natt !

A-flickorna spelade match mot Dorotea i kväll , vi hann se en stund på slutet när vi var ute på promenad vännen och jag, spännande var det 2-2 blev slutresultatet !

Hann en långpromenad ikväll med innan vi fick gäster som skulle ta över ett gammalt skåp, rensa och röj vet ni !
Skönt när folk kommer hem och hämtar det vi vill bli av med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0