vackert



Nu letar jag tatueringsmotiv....
jag funderar på något som är i runskrift eller runtecken, kanske

LEUS HERTAN MINAT
                              mitt hjärtas ljus

Den 18 april bär det nog i väg om allt går i lås...

Min mobil håller på att ge upp den hänger sig och den stänger sig... den är inte ens ett år gammal... åhhh jag blir galen på dessa tekniska prylar som ger upp eftersom ...               Snillrikt.


 Inne i dig finns något
ingen får veta.
Som du inte visar - inte ens för mig.
Inne i mig finns något
jag inte visar - inte heller dig.
Kärleken är respekten
för det man inte vet
men sakta lär sig att förstå.
                                   Jenny Rahm




Kommentarer
Postat av: Monica Steen

Var har du tänkt ha tatueringen?? Ska O åxå tatuera sig??

2008-01-30 @ 10:31:48
Postat av: StAnnapanna

Nope O ska inte tatuera sig , jag har tänkt ha den på min högra fotled, ankel, vrist ,där nånstans och det blir inte den jag lagt ut här men något sorts tecken... Kinesiksat... men det tycker jag är så vanligt ... jag ska fota den jag har gjort o lägga ut så ska ni få se den ...

2008-01-30 @ 10:41:36
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha min syster Victoria fick en sån där "handsfree" i julas av min bror :)

2008-01-30 @ 15:58:34
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Jennie G

Men då höll ju din mobbe läännge... Min pajade efter 2 veckor..

2008-01-30 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0