Tjena alla

monsterdiggare... Tänk vad trazan och banarne var bra när jag var liten ... hur gammal är man då egentligen ???

Men det finns de som är äldre !Hi hi !

Vi plockar och fixar och trixar , det här blir nog okej ska ni se ...

Hockeyn i dag gick bra, de vann med 4-3, Okke stod över sista perioden eftersom han varit sjuk och inte tränat så mycket under lovet (de hade tre stycken som tog en period var eftersom de av olika anledningar inte vart riktigt krya  )

Var på loppis i dag - tänk vad tur att man kan byta saker så där - jag älskar loppis och auktioner, men nu har jag ju kommit till ett beslut att inte dra in en massa rat i mitt hus, så nu är det noga övervägande innan jag köper nåt .
Däremot är det roligt att se alla saker som människor har haft och som finns, en del fina en del inte så fina en del kluriga och en del töntiga !
Idag blev det ingenting, men det är ju inte så dumt att titta !
Måste ju ta tag i alla grejer vi har kvar på förrådet sen vår loppis- vem vet det blir kansek nån fler loppis till sommaren - kanske nån som vill vara med ?

Åver änd aut Råger !
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0