Ont i halsen

har mormor , halsfluss, och nu kom mellanbarnet hem m ont i halsen , vad ska det bli av detta...

Människor vi känner kan visa sidor vi inte anat , och jag har alltid sagt att man ska ge folk en andra chans och kanske en tredje... det gjorde jag för ca 10 år sen och det visade sig vara en av mina absolut bästa vänner bakom den högfärdiga stilen ;-9
Tänk ibland vad förvånad man blir när man ser vad som finns bakom fasaden ...

Curlingmammor och curlingfruar, känner du igen dig i beskrivningen, jag är med all säkerhet en curlingmamma ibland, och kanske en curlingfru också, men då är även  min man en curlingman ibland ...
En av mina vänner sa i helgen man ska lära sig själv, att  försöka själv ...
Det är nog sant , ju mer man kan själv desto bättre klarar man ju av olika situationer...
Men ibland är det rätt skönt att låta någon annan göra sånt som är lite klurigt !

Åter till näringen !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul me halsfluss... tydligen har två av mina systrar m familjer drabbats. verkar va rätt smittsamt oxå. tack och lov har jag klarat mig =)

2008-01-14 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0