ojojojojoj

vad skönt... klar m, Fora och kontrolluppgifterna ...
hoppas bara att det funkar nu disketter och filer och gud vet allt...

Tänk vad folk vet och håller reda på , talar om, berättar sanningen och fixar och donar...
Det är kanske nackdelen ibland med ett litet samhälle att man kan inte ens gå på toan utan att folk vet vad jag gör, när och hur...
Det finns många fördelar med att folk vet men ruskigt mycket blir så fel...
Ibland är det väl bra att lägga sig i men ibland är det inte alls bra...
Folk kan måsta må så dåligt när man får höra saker och då är det inte ens säkert att allt det som sägs är sant...

 tro inte allt du hör, döm inte allt du ser,säg inte allt du vet  ...

visdomsord igen ... jag är inte så klok som det låter - jag läser mycket ....

Ha ha - ha en bra dag ...

Kommentarer
Postat av: Linda

He he, jag håller med fullständigt! Jag har en granne som hittar på det mest konstiga om mig. Men men... inte mycket att göra åt kanske?

2008-01-21 @ 15:18:09
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Hera

Håller med !!!

2008-01-21 @ 15:27:24
URL: http://www.hera.blogg.se
Postat av: Mona

Håller med dig Anna, (ordspråket säger allt)

2008-01-21 @ 19:53:15
Postat av: magda

jag tror helt enkelt att det är sånt man får leva med på mindre orter, alla känner alla...

när vi skulle flytta så fick jag tom medkännande kommentarer på byn, vilket iochförsig var väldigt snällt, tydligen trodde folk att vi skulle separera :-D

2008-01-21 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0