Ohhh lalala olalala

...tadadididam vad skönt m en timmes cykling m sköna bönan H.S superbra program....

Tänkte bara säga ang förra inlägget att det är ju lätt att säga , men jag snackar nog skit ibland oxå mer eller mindre beroende på vem man frågar ;-)
Men tanken kan ju få finnas där och jag brukar försöka tänka mig för,vad jag säger om folk till folk, det är väl så att vi passar inte ihop med alla, man tycker mer eller mindre bra om olika människor, men då kan man ju välja att inte ha så mycket att göra med dem man inte går ihop med, men att acceptera att vi är kanske olika !
Och inte snacka massa löst bara...

Nog om det ,
Storkillen var på planen och lirade lite puck m U12, han passade på att tackla sargen,försökte flytta den lite, den var nog i vägen, så nu gnäller han över ett skadat knä! Hittar inte zontuben så jag funderade på att smörja med idomin och låtsas att det var smärtlindrande ... Men han fick en alvedon.

Mellankillen fick vara hemma från träningen, vi är lite osäkra på om man kan träna m penicillin i kroppen, sen är han trött och slut på ...
Lilla kärleken velar fram och tillbakas om att fortsätta gå musikskolan, hon är såååå less ibland men trallar och sjunger Do Re Mi andra gånger...
Hon åkte ju sina första åk utan rep runt magen i slalombacken i går, tur det var lössnö- hon föll mjukt, men det gick bra !



Kommentarer
Postat av: JacksonHazel34

In this moment students buy custom writing and buy a research paper selecting writing services but very often people buy an essay referring to this post. It is very professional stuff, thanks a lot!

2012-01-21 @ 15:16:15
URL: http://www.essaysexperts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0