Nää Josefin

Josefin Crafoord i intervju i Expressens bilaga Hallå om hon tror på ett liv efter döden;
"Absolut - jag tror att man återföds till något , vad det blir styrs av hur man skött sig i sitt föregående liv, man kanske blir en helig ko i indien om man varit en bra människa !"

Då vet jag inte om jag vill vara en bra människa, hur roligt har en helig ko i Indien??? Jag satsar nog på något annat ... undrar hur man ska vara för att bli en snygg, ritch, bitch med snygga, solbrända, muskulösa, vackra män stående på rad utanför min dörr redo att lyda minsta vink ....

I nästa liv alltså - för tillfället är jag riktigt nöjd med det jag har 

         http://loststbernardpets.org/dogs.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0