köpa hus ?

Ja hörni man hinner en hel del om man lägger på ett kol...
I morse gick jag på macken och tog en kopp kaffe m vännen M, sen hem och skottade gården ,

och det säger jag bara om ni funderar på köpa hus tänkt efter, hur mycket tid och lust ni har att skotta garageuppfarten och lägg in det på viktigt att tänka/titta på listan, jag menar, vi har en i mitt tycke LÅÅÅÅNG och ganska stor uppfart och den ska skottas, sen ska helst gången till hundhuset skottas hjälpligt och när det som idag/ inatt har snöat ganska rejält med tung blötsnö så skulle jag vilja ha LIIIITE kortare uppfart att skotta ...
( snöslunga är fusk )
Nästa att fundera på vid ev husköp är -hur stor gräsmatta är det ...
Vi har STOR gräsmatta - men jag klipper aldrig gräset eftersom jag blir sjuk av allergin så det klagar jag not  på , däremot allt nyklippt gräs som dras in i huset efteråt...
Jaja det är väl bagateller i långa loppet...
Man får ta det som ett träningspass...

Sen gick jag in dammsugade på alla tre våningar, plockade ihop i gästrummet, torkade golv , städade, pysslade och plockade ...
Ja GU va duktig jag är ;-)

Och nu landar jag framför datorn med mitt intresse bloggen (just nu )
Jag vill bara tala om att jag hinner annat än blogga...
Sen om ni vill läsa mitt dravel är en annan femma ;-))


Kommentarer
Postat av: magda

håller helt och hållet med dig gällande snö och gräs :-D
idag kan man ju hålla sig för skratt...

2008-01-17 @ 13:29:54
Postat av: Linda

Men jag brukar säga att jag tycker att det är snyggt med sommaräng då jag ligger efter med gräsklippningen! Och vi har bara en liten gräsmatta... =)

2008-01-17 @ 18:15:40
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Maria

haha, en lite pik kanske till illvilliga läsare =)

2008-01-17 @ 19:55:45
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0