Ja

Jag har plockat bort en bild på min blogg ,
har förstått att folk blev illa berörda , men det var inte illa menat , jag tyckte om bilden och framförallt människorna på bilden , tänkte inte på hur den uppfattades, jag ber om ursäkt om jag sårat er.

Det finns många åsikter om att skriva blogg eller inte , att publicera bilder eller inte, lämna ut sina barn och vänner ,att man berör människor det har jag förstått, ni är ganska många som läser min blogg och det är jag glad för, att ni inte håller med i allt mitt tyckande och tänkande förstår jag för det är ju så det fungerar
Men på  nåt vis så måste ni ju ha en anledning till att ni vill läsa min blogg, är det så att ni mår dåligt över hur jag skriver och vad jag skriver så läs inte , jag menar , jag kommer alltid att tycka och tänka saker här och/eller i verkliga livet, jag skriver mest föra att hålla kontakten med för mig viktiga människor och för att det är roligt, jag försöker att inte skriva sårande och utpekande saker och mitt syfte med den här bloggen är inte och kommer aldrig att vara att såra folk däremot så kan det hända att jag "skriver av mig" men att jag ändå inte pekar ut folk/händelser, om ni tänker efter så är det sällan man VET vad/vem det handlar om utan ni kanske anar/tror...

JAG kommer att fortsätta skriva, och är det något ni tycker så säg det gärna till mig, lämna en anonym kommentar i bloggen eller skicka ett mail , jag ska lägga ut en mailadress så att ni kan maila direkt, ibland kan det vara bra att få reaktion på det  som skrivits.

M V H Anna Ludvigsson Storuman Sverige en liten del av den stora Världen

Kommentarer
Postat av: Linda

Men! Va då för bild? Jag fattar noll (kanske inte ovanligt iofs?). Jag håller med dig och säger som Gene Simmons i tv-serien Rock School (eller vad den hette:) Welcome to life - on planet earth! =)Jag håller med dig också om svammliga murmeldjur, det är inte klokt vad folk hittar på och filosoferiar ihop i sina stugor. Jag KRÄKS på allt skitsnack! Inte för att jag hört nått om dig, men ändå...fenomenet liksom. Blä

2008-01-07 @ 14:09:15
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Anna

instämmer med föregående talare, nu gjorde jag det enkelt för mig!!

2008-01-07 @ 21:43:48
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Anonym

Många är vi som tyckte om honom,men inte bilden,där han är döende.

2008-01-07 @ 22:06:58
Postat av: Hera

Dö ska vi väl alla, förr eller senare. Jag hoppas att alla bilder på mig kommer att uppskattas av mina efterlevande. Bilder på mig såväl ung som gammal, pigg som sjuk. Det är ju ändå jag...så känner jag i alla fall!

2008-01-07 @ 23:04:10
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Tack för kommentarerna !

2008-01-08 @ 14:02:55
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: GregoryNora25

You have not to pile with your term papers creating. That is real to detect a helper such as <a href="http://www.primewritings.com/research-paper-services.php">research paper services</a> , which will be ready to support you in any situation.

2012-01-21 @ 05:09:11
URL: http://www.primewritings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0