hockeyfrun

Skriv under om du vill läsa mer av henne
på den här protestlistan

Annars så är Mellanälsklingen sjuk i dag så det blir till att vara  hemma m honom, jag är väl inte utan göra för det , men skulle vilja vara på jobbet just nu...
Orolig natt var det i natt, men det var jag inte ensam om att ha har jag förstått, törstig, kissnödig,  närhet , ja vad behöver man inte när man inte mår bra och är lite orolig...
De brukar klara sig själva killarna när de inte är krya men i dag är han så dålig så det är inte roligt att lämna honom hemma ...

Lilla kärleken skulle åka skridskor på dagis i dag så jag var ner på "ladan" i går och fick skrillerna slipade - hoppas det går bra , hon hade "trunken" med sig på dagis i dag med div skydd ...

Ordspråk att fundera över... 

Ingen är så blind som den som inte vill se.

Kommentarer
Postat av: Anna Lidgren

Jag ligger också nedbäddad på ett hotellrum i Tallinn. Hälsa favvo-abbe att han ska krya på sig!!
kram

2008-01-15 @ 12:36:27
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0