Happy New Year

Ja det önskar jag er alla!

I kväll har vi haft en skön afton - jag är glad över att ha mina vänner som firar nya året med mig !
Tack !

God mat - kanongott var det - älgfile med godaste gratänger och potatiskaka, sallader och suverän pollykaka till efterrätt, vi åt tills vi var fyrkantiga...

Sen spelade vi med vilda gester - Tjejerna mot killarna - gissa vilka som vann !

Åkte upp på utsikten och tittade på fyrverkerierna , vackert ?! men vars var du Linda ? skulle inte vi ses där ?
Vi sköt lite raketer, titade på utsikten och drack bubbelvatten !!!

 Nu ska vi inviga nya året !?

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeej... inget utsikten för mig i år. Förra året? Men visst var det fint! Valuta för pengarna! =) Vi stod ute på strandvägen och kollade på när vallnäsarna brände pengar! ;) Gott nytt år!

2008-01-01 @ 11:50:29
URL: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0