Från det ena till det andra

Det går fort här i blogg världen när man klickar runt bland sidorna, det kan handla om både det ena och det andra , en del skriver mycket och andra mindre men nog finns det att skriva om förstår jag ;-)

Vi har sååå gott lösviktsgodis ... Nu kom det hem Baileyskulor !
Va - öppnade burken och lukten kom flygande in i doftcentralen och Jag blev såååååå sugen 

Men som sagt jag har godislöfte ....!!!
       image195

Maken hade tänkt sig till Slalombacken i kväll eftersom snön kom... men de öppnar nog inte idag ...
Här är det brädåkning för ngra år sen
                           Lilla tjejen längtar efter att få prova åka igen , hon fick ju nya (begagnade) skidor i våras som hon aldrig hann prova...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmmm låter ju gott det där med Baileyskulor. Å jag har inget godislöfte ju.

Ja vi får hoppas dom öppnar backen snart för jag har ju beställt grejer till grabbarna

2008-01-10 @ 12:52:19
URL: http://yomagic.blogg.se
Postat av: Gunilla Eriksson

Vilken säljare du är Anna, nu har du skapat ett behov för mig, jag bara måste ha Baileyskulor.

2008-01-11 @ 10:17:34
Postat av: StAnnapanna

Gunilla ; Ha ha
ha det bara är så att de både luktar och ser goda ut såååå, och jag är ju egentligen ett sötsakstroll men jag har som sagt godislöfter ( Gaaaa)
Johanna; Ja och jag hoppas backen kan vara öppen länge i år !

2008-01-11 @ 14:08:39
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0