bebisboom?

nej kanske inte men jag hör att det är några bebisar på G !
Det är roligt - att kommunen befolkas...
Och det är ju så mysigt med bebismagar och bebisar och ... men det  blir ingen ny här inte - nu ska vi se till att det blir folk av de vi har ...

Är alltså hemma m sjuka barn , eller det är en som är sjuk och en som har smittan så lilltjejen ska få följa m ut på en promenad senare, det är ju nyttigt med friskluft !

Var på spinning i går kväll- tuff spinning m tuff ledare men det är skönt, det var bara det att jag kände mig inte fräsch så jag däckade frysande i sängen halv tio i  går kväll tror jag ...

Nåväl nu ska jag på "macken" och ta en kopp kaffe m Mejan som drabbats av energitjuvar,

klipp ur Må Bra
Har du råkat ut för en energitjuv? Känner du dig helt slutkörd varje gång du träffat en viss väninna? Då kan du ha råkat ut för en energitjuv. Energitjuvar kan finnas överallt, bland kvinnor och män, inom familjen, i vänkretsen eller på arbetsplatsen. Och det finns olika typer, ständigt gnäll tar t ex tar mycket energi, liksom besserwisser-attityder, pratkvarnar och människor som är paniskt positiva. Men gemensamt för dem alla är att de är väldigt självupptagna . Och det är det som tar så mycket energi, att du inte blir sedd. Har du råkat ut för någon energitjuv någon gång? Har du blivit den ständiga lyssnaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0