Umstan

blev lite shopping i dag trots allt , trodde inte vi skulle ha tid, däremot hann jag inte de roliga affärerna, lagerhaus,indiska och tiimari bl. annat  Men det blev Jysk, Rusta , Obs och K-rauta tror jag den heter...
Inte en endaste klädaffär om man inte kallar Stadium klädaffär, men jag tittade inte ens på kläderna , mer på slalompjäxor, mellankillen säger att det klämmer på hans tår när han ska till backen ... stl 37 el dyl måste jag nog hitta till honom ... Ska kolla Blocket !

Maken fick ryggont  och jag skallebang så man kan tro att vi varit på jättefest!
Men det har vi Inte ! Åkt bil i många mil, kanske är förklaringen?
Sitter nu och SYR kära vänner... det är inte ofta jag tar fram symaskinen nuförtiden men det kan bli ändring på torpet... jag har så mycket planer just nu men så lite tid ! Kuddfodral blir det i dag !

Nu ska jag återgå till min gamla kära symaskin ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0