Jag målar och målar

med tjockt och med tunt

Det blir vitt, vitt, vitt ljust och härligt

Middag i går m Mejan m family på hotellet sen hem och målade .
Klev upp i morse och fortsatte måla ( mellan ramsorna över maken som inte kunde följa instruktionerna vi fått så taket såg ut som en , som en, ja en zebrarandig björn ... det var inte snyggt ) 

Hann med några åk i backen , och middag hos Mejan m familj. Tur för vårt kök är inte direkt så sittvänligt just nu , ungarna får nästan inte komma in för risken är att det blir vita spår i resten av huset !
Slut på målarfärg så jag hoppas vi får tag i mer i morgon , så vi får göra klart !
Då ska jag lägga in lite bilder

Lilla kärleken åker slalom själv nu och gör riktigt snygga slalomsvängar !
Storkillen hoppade, krunchade  och kom blödande ner , han fick en fläskläpp och ett tjocköga ...  Tur i oturen tror jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0