I´m so shaky

i mina armar... skönt skakis, som efter ett rejält boxningspass när man inte varit där på två månader !

när jag var bortbjuden på middag för ett tag sen så fick vi en mycket god efterrätt, Chokladfondue , jag blev såld
Jag älskar frukt och jag älskar choklad och det var en suverän blandning, att sitta länge och doppa frukt i flytande varm choklad MMMmmmmmm
Så nu har jag hittat dessa ! ÖNSKA !!!Menu Choklad Fondueset


gillar även denna !!! '
Åh sån här vill jag ha ...KLANG Vägghylla måste ringa vännen och höra om det finns möjlighet att jag kan få en sån hemlevererad typ på söndagkväll... en tavellist i aluminium...från IKEA

God natt alla där ute in cyberspace sweet dreams !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0