I love you too...

sa George i slutet på Grey´s .... Inte till sin fru då.... Utan till kvinnan han egentligen älskar , Izzie, (som gått igenom så mycket jobbigt men som älskar George )men som han inte tycker sig kunna få ......Åhhh det är så bra , jag gråter och skrattar med mina "vänner" i Karev skitstöveln, George hundvalpen, Derek "Mc Dreamy, Meredith, "ärliga" Christina, Fina Izzie, Dr Bailey, ... ja alla ! Enda programmet på veckan som jag absolut inte vill missa !

Annars då - hann baka Izas lavabröd MMMM supersmarrigt, hann bjuda systeryster på fika nämnda lavabröd m te och jag förstår varför det heter så , när vi gick på promenad fick vi planera rutten efter " var-vi-kan-låna-toaletten-snabbt-som-f-n" och ha telefonen färdig så vi kunde ringa efter jourhavande make till syster som skulle hämta om "nöden" blev oöverstigelig ha ha men det gick bra !

Sen hann jag måla lite igen... mycket nu, så jag hinner inte allt jag skulle vilja, men det kommer väl så småningom just nu är det korgar som ska ansiktslyftas...

Lilla kärleken kom in när jag satt vid datorn tidigare i kväll.... Mamma jag här tänkt , hela  dagen har jag tänkt, jag har tänkt mycket , och jag tänkte att i morgon går jag inte på musikskolan men nästa vecka då, då går jag! Sen övade hon litegrann på sin läxa faktiskt ! Bra !

Sen kan jag säga att det var bra att skidorna kom fram från Kalix och hit !
Adressen var bara mitt för och efternamn samt Storuman !
Ibland är det tur att Storuman är litet !
Grattis till Bebisar Bröderna F m sambos ! Kul ! Hoppas ni mår bra !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0