Helig bok

image216
Nu ska jag läsa bibeln !
Verkar vara välläst och jag hoppas få lite mer inspiration !
Det skulle även behövas på mitt jobb... men jag har så begränsat med utrymme (och tid) det får bli en senare fråga, även  om maken är inne i ett stim  just  nu och röjer och kastar !
Tack Linda jag ska skynda mig läsa ...
Mellan varven med målarfärg !

image217

hämtade upp vännen i Stensele, som har kvar cyklarna framme , men jag tror det är långt innan det blir nån cykeltur ??? Eller ???

Förresten - snart är det alla Hjärtans <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Dag !
Tänker ni / brukar ni komma i håg nån särskild? Jag är så fruktansvärt dålig på sånt , men kanske i år ......??????


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Du behöver INTE stressa med boken! Ibland måste man resa sig och städa när man läst en bit.. så det kan ta en stund att läsa ut den! =) Kul att det har smittat av sig på maken med! Jag bor med värsta samlaren och FAKTISKT så har det smittat lite på honom också. I somras fick jag tvinga honom att slänga lite medan jag gravidröjde.. nu slänger han saker helt frivilligt! Lycka! =)

Badhus. Mmm. Björn Ferry ska asfaltera vägen bakom isladan när han blir miljonär. Så då kan väl jag bygga ett badhus då...

2008-02-06 @ 12:34:12
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: ÅM

Åh så roligt att fler läser denna fantastiska bok! den ändrade en liten bit av mitt liv =O)

2008-02-06 @ 14:30:10
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0