friday

ungarna är överlyckliga att sportlovet börjar, fast det snöar och ska vara lite dåligt väder...

Rallardag i dag ... Mycket spring fram och tillbakas..

Middag hos vännen A , maken hjälpte till att fixa lite prylar på väggarna bl annat ...

Efterrätt hos vännen i Stensele där Connys NYA partner gjort kanongod efterrätt - Ananaspaj ! Mums var det! - och allt gick åt till värdinnans stora förtret ( hon vill gärna  spara lite -till sen -i sin bastu -som stora O  tyckte såg ut som värsta varulagret.... med  godis då gissar jag om jag känner bönan rätt - Hennes sambos varulager visade sig vara i garaget kanske med nåt flytande om jag gissar rätt )

Fotade pajen och tänkte visa er vilka talanger storumans egen "Postis-Pär " Besitter men min fina förgrönade mobil vill inte vara med .... Jag är så rädd att den måste skickas in igen... Oh ve och fasa !Den vill inte kopplas in på datorn - och jag orkar inte bråka inte i kväll!

Nu blir det sängen, i morgon blir det lite shopping m lite nödvändiga prylar, Och möjligen nån runda i slalombacken , och kanske vi äntligen tar oss på spåret , och så är jag bjuden på vin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0