fredagkväll

Gomiddag hos mejan ! ( hjälpte henne faktiskt skruva ihop nya rumsbordet, så jag är inte skyldig henne såååå många middagar ....)

Mellankärleken är på sitt första disco och skakar rumpa (eller rättare sagt käkar godis o popcorn)

Vi andra dråsar till slut ner i soffan

Lovelisa tips på inredningsbloggar

igrönahuset   ,    saravillfara ,  ( tack Camilla ) , Vita ranunklerspetsochsnor

På alla dessa fantastiska sidor så finns fler länkar !
Bläddra och njut !


Själv ska jag fortsätta se Let´s Dance !

Sumobrottning!


sen blir det hockey HEEELA helgen !

C ya

Snacka om att spika igen.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åhh... supertack!!!
Ska genast kasta mig ut på dem för att se om jag hittar något som jag kan ge mig på idag.

2008-02-23 @ 07:53:20
URL: http://lovelisan.blogg.se
Postat av: Maria

Du är inte skyldig mig nån middag alls, jag tycker om att laga mat och det är ett smart sätt att hinna träffas på ju... äta måste man, även om det är fullspäckat schema... två flugor på smällen ;)
Eller... jag ändrar mig liite... NÅN middag kanske du är skyldig *haha* Pöss på dig vännen

2008-02-23 @ 20:06:18
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0