Alla hjärtans fika

bjöd jag mina arbetskamrater på idag ...
Svågern fikade med oss.... vi såg på skidskytte samtidigt och diskussionen om vem som var pappa till ACO´s bäbis kom upp, Ulfbåge, säger svågern först.... vi skrattade bara , Nej säger han , jag har hört att de pratar på jobbet om att det är en amerikan som jobbar i ett vallateam...
Jaha säger maken  , då har han "vallat-lätt" med "skjuta-långt" Maken som för övrigt får tillbrinag kvällen på jobbet , personen som skulle jobba ligger sjuk ! Och jag får hoppa över gymet Igen .... vem är det mest synd om .... jag som får vara hemma m barnen , maken som får vara på jobbet eller han som är sjuk ;-)

Puss o kram !


Kommentarer
Postat av: Anna

Thank You!!!

2008-02-14 @ 21:27:30
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0