ZZZzzzzzzzzzZZZzzzzZZZzzz

Men vilken dag !
Jätteroligt att få följa bästaste svågern med hanses bästaste fru till - ja var tror ni att vi åkte ?!
Efter diverse strul som slutade i en hyrbil med Stannapanna bakom ratten så drog vi till det förlovade landet



Där man kan shoppa liknande gott!


Vi åkte alltså till Mo I Rana - torkaren på ilen slutade fungera i hemavan så vi tog hyril över - lyx men har man tagit sig så pass långt så - skam den som ger sig !

Över kom vi i slask och regn, vi shoppade några timmar , fikade lite , bl annat softis med jordebärströ ...
De har väldigt bra rea där tycker jag , Jeans t ungarna 29 kr , klänningar 49 kr- har man bara tur att hamna där rätt tid så ... Lagomt stort och vi hade en väldigt mysig dag tillsammans !
Hemma vid 19 eftersom det har varit väldigt halkigt och slaskigt itvis, någon avåkning och någon ren sådär ...

Och här hemma hade killarna varit på stallet och tolkat, det verkar ha varit skoj ! Sen hade de hjälpt pappsen lite ...
Ikväll åkte tomtepyntet ihop på ett ställe , några av juldukarna yttes ut, nu är jag less julen , den åker snart bort !

Mitt b på tangentordet funkar dåligt... vet ni hur svårt det är att skriva *oli*ompa då ?! eller *ad*olls*a*y?" eller *ar*apappa
graaa he he men det kan li lite skoj av det iland ... ha överseende - jag är trött !

Vi åkte 7 i morse och jag somnade vid 01 inatt... eller igårnatt... ahhh gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0