Wiii

Vad vi spelar här, familjefriden kan vara långt borta när vi ska duellera i bowling, och kossarace, men kul är det ! Alla kan vara med till och med mormor tycker det är roligt ! Och träningsvärken mellan axlarna kommer på köpet !
Lilla K fiskar och bowlar, golfar och lever i ett glädjreus över alla fina klappar !

Sen var vi på annandagshockeyn idag, jag hjälpte till att servera glögg, lotterier, fika , puckrace och massa trevligt folk och guess what vi vann igen ...
Den här gången var det en jättefin digitalvideokamera !!!
Nu var det ju "Barnen L" som vann men jag räknar med att få använda den och filma ... jättekul så kanske om jag kommer på hur man gör att ni får se nån snutt nån gång !  Nu ska vi dressa om och ta oss t vännen Mejan för lite god middag och vin så får vi se om vi tar oss på hotellet och träffar lite trevligt folk... brukar ju som inte vara så mycket folk i min ålder men det kan bli rätt trevligt ändå !

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0