söndagkväll

helgen är redan över och inte blev det mycket gjort... eller hur man nu vill se det...
Arbetskompisen fick en kartong i skallen och hjärnskakning på köpet , stackars tjej!!!
 Vilket innebar för oss att det blev lite ändrade planer, men bastuväggen är nu uppe och mattläggaren får gärna komma i morgon, tack snälla tjejer som jobbar när det kör ihop sig!!!
Och krya på dig bönan som gjorde illa din skalle !!!

Matchsponsor på matchen i går som Storuman vann så storkillen fick utse matchens lirare , gjorde han m glans , gav dem paket och tog i hand ! Han kan om han vill ;-))

Middag på macken, ripbröst  i god sås, vi fick t o m middags gäst som berättade att han blivit farfar - inte hade jag fattat det - trög som jag är i min skalle - fast nån annonserat om det ...Jättekul !!! Grattis på er !!!

Fika hos Mejan i går kväll - najs !

Idag blev det isladan hela dagen , hockey f storkillen , oavgjort och - ja vad säger man ...
Sen blev det A-pojksmatch en period innan vi åkte hem , käkade och sen var det skridskoskola f lilla K , jättekul , hon är duktig tycker jag ! MellanK hade  avslutning på fotbollen f säsongen .

Som sagt inte mycket gjort men - vi hann med en del ändå !
Nu är det snart jul, och det blir det hur vi än bär oss åt !

Just ja Linda- jag har ju skrivit var fotografen stog ??? PÅ bron utanför bankboxen vid handelsbanken !! Men jag ska ge dig en ny chans så småningom !
GONATT

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men man kan ju inte förstå allt..=) jag som trodde att jag var tydlig..=)

2008-12-15 @ 20:08:12
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0