ooops redan fredag

Har skickat iväg storkillen på Lucia, han ska vara stjärngosse!

Dagen igår gick FORT Jobb, jobb,jobb, Luciafirande på Konsum med ett Litet Luciatåg, men de var duktiga och söta , sjöng alla sånger de kom på och kunde , Lilla K var  inte alls nervös och tyckte det var jätteroligt !!!





Vi fortsatte eftermiddagen på badhuset, lilla K simmar så det står härliga till, kompisarna J, V och T var där m föräldrar , roligt att surra så gott det går,( och jag fick duscha )





Det är mycket grejer man måste ha för att lära sig simma ;-)

Vi hann tvätta hos syster, fika och( maken) fixade bilen t vännerna i Stensele, vi hann städa och fixa till mormors läshörna , den står och väntar på en mormor med en god bok och en kopp glögg ...



fåtöljen - en IKEA fåtölj, köpte jag i somras på en auktion och har nu fått omklädd- jättesnygg och skön, så jag är sååååå nöjd- Nu upp och se julkalendern, den är faktiskt rolig, sen ska vi iväg på mera Luciafirande !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Vem är det som har klätt om fåtöljen? Jag har en här hemma som måste kläs om ( den luktar gammalt hus..)

2008-12-12 @ 08:02:32
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: mamsen

jag längtar till min myshörna(undrar om jag får sitta där nånting. Den blir nog populär,kan jag tänka mej) undrar vilken bok som jag ska läsa till jul !

2008-12-12 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0