kom-i-håg

MellanK ska på Nobelfest idag , det var snyggbyxor, skjorta, slips och snygg kille som gick t skolan idag, ville icke tala om vad bordsdamen hette, men det kryper v fram, det ska dansas, uppföra sig som på Nobelmiddag, de ska få god mat m efterrätt trodde han... Det var nog lite gruvigt - tror jag !

Har en massa kom-ihåg just nu  som skulle behöva göras...

Julklapp t K, N o G 
Julkort - som jag vartenda år tänker att "nu ska jag inte skicka" , men likaväl så åker några kort på lådan vartenda år ...'
Icke tala förrn jag tänkt
Revbensspjäll
Köpa färg
måla spegelramen
Låta folk få prova och lära sig innan jag säger nåt- inte döma
Slå in julklapparna
Laga lampan
sova på saken sova sova sova

Lilla K är hemma m feber - och jag som skulle få gå på julbord i dag  : 0 ((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0