Julklapp ???

De två yngre barnen och jag som shoppade klappar i lördags fick trixa lite , på en affär fick jag leta reda på en annan storumanbo som fick handla min klapp till ett av barnen , så de inte skulle se vad det var.
På en annan affär som vi handlade skulle vi köpa en klapp till lillasyster från hennes bröder då  fick mellanK ta den blivande klappen och gå ut m den i bilen så fort vi betalat, allt för att inte lilla K skulle se.
När pappan då ringer för att  höra hur det går så berättar jag naturligtvis att vi köpt klapp till lilla K , och ska utan att säga vad det är ifall hon hör mig beskriva den - så jag säger;
- Båda killarna ska göra nåt idag och då måste de använda en sån här , som man har in händerna!
(Vi hade ju delat på oss maken och jag , han var m storK i Boliden på HOCKEY , jag var i Lycksele m MellaK på HOCKEY )
- Öhhh säger maken och tänker efter- jag vet en MOBILTELEFON!!!!
Neeej svara jag och upprepar , BÅDA killarna ska använda en sån här, de måste ha den när de ska göra nåt särskilt idag !!!
-Öhhhhh oker, säger maken och tänker....... öhhhhh nu vet jag ; EN DATOR !!!

Nej suckade jag Jag hoppas han gjorde till sig ! Men jag har valt honom själv !!! Och ångrar mig icket en sekund !


Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, gu så enkelt - handskar! ;)

2008-12-08 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0