hANNA

Hm vet ni hur likt Anna det låter när man säger  Hanna egentligen...
Alltså betyder det att jag inte vann nåt vinlotteri i kväll- jag var inte ens nära -det var hANNA som vann...Hm, men jag började tro att det var jag ...
Och Mejan vann andra priset... Hm ja det var ju roligt för dem ... Grattis Grattis !

Och trevligt att träffa alla najsiga "vinlotteribrullor" surr och högt i tak samt mucho gott fika !

I morgon ska jag få åka på äventyr med svåger och svägerska, ska bli rikitigt roligt, hade tänkt köra egen bil , men eftersom det bara blev jag och lilla K så åker vi gärna i saaben !
Långt ska vi åka men det går nog bra hoppas jag !
Killarna är sugna på att åka till stallet och tolka efter hästarna !
Får hoppas de tar sig för att fixa skjuts !

Jens Byggmark hade nyss varit in på min arbetsplats så arbetskompisen messade- hoppas hon tog kort så vi får se ,annars vet jag inte om jag tror henne ... hon kanske bara låtsas ?!
Tyckte även hon skulle erbjuda sin hand - så vi får se om hon blir miss Slalomstjärna


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle inte ha något emot att bli miss Slalomstjärna ;-)

2008-12-30 @ 10:44:30
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0