GGGRRRRRRR

Vad man kan bli tokig !!!
MellanK kom hem idag och var ledsen och besviken , de hade haft bad sista timmen och sen efteråt skulle högstadiebarnen simma klassikern, det var bara det att de ( högstadiebarnen en del av dem i a f )  hade "roat" sig med att ;
Hälla ut treornas killars shampooflaskor bl annat över treornas kläder, väggar m.m, de hade "snytit" sig i kläderna, de hade flyttat om och "gömt" bort treornas kläder, ungarna var jätte besvikna och ledsna ...
Vad gör man ???
Man skulle ju önska att de äldre ungarna försöker bete sig som det de är - äldre ! 
 Mina killar kommer ju också att växa upp och göra dumheter, jag hoppas bara och önskar att jag får veta så jag kan ta tag i situationen! Att man får konkret veta vad som försigår !
Och att det är andra vuxna som reagerar och tar tag i om man ser att nåt går på tok!
Nu tror jag det blev tagit tag i den här situationen och jag önskar att treornas ungar kommer ihåg förnedringen så att de inte utsätter andra för detsamma!!!

i eftermiddag var vi bjudna på fika på fritids hos lilla K jättemysigt m pyssel, fika , sång och rundvandring !  

Det här har jag sysselsatt mig med ikväll ... en stund i a f ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0