v 32 redan måndag

huuu snart börjar skolan

I O F S rätt skönt att få rutiner på allt igen .... men tiden går så fort , nyss hade vi hela sommaren framför oss ...

Nu har i alla fall sommarlovets höjdpunkt i storkillens ögon kommit - HOCKEYSKOLAN -har startat,
igår kl 11 var det inskrivning och hårdstart m 2 ispass !
Det håller på t Fredag så om ni ser vår familj i full vintermundering så är vi inte galna helt , bara åskådare när ungarna är på is ibland !
Det är KALLT i isladan !

Sen är det bra med principer , det behövs ! Absolut !
Speciellt när det gäller ungar ...
Så jag säger ingenting om det .... ALLS

Men ibland kan det vara bra att kunna frångå sina principer ....
Och då menar jag ibland !
Gällande något annat just nu i första hand ....

Kommentarer
Postat av: Bogge

Hej Anna!

Fick tips om dina trevliga blogg, har läst lite i den och tycker att du skriver både lättsamt och roligt. Därför undrar jag, vill du bli nästa krönikör i augustinumret av Lokaltidningen. Vi skall ha temat älgjakt, och det är klart att det vore roligt med kommentarer från en jaktintresserad tjej...mejla mig eller ring så fort du kan.

2008-08-04 @ 10:00:51
Postat av: Monica

Halloj, jag ska maila lite bilder när jag har lite mer tid. Väntar på Ume besök idag..... Vi hörs! Kram kram

2008-08-04 @ 12:47:19
Postat av: Stannapanna

Bogge ; Hmmm vilken komplimang , vad svarar man på det ???? "Tänker"

Naturligtvis skulle det vara roligt-men kan jag ??? Vad ska jag skriva om ??? Hmmmm...

Jag ska höra av mig ...

Monica ; Skoj m bilder jag längtar !!! Ha det gott !

2008-08-04 @ 16:08:22
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0