rainy monday

jaktmötet gick smärtfritt , inga störr e diskussioner, vi har trevliga medlemmar , och en väldigt bra ordförande !
Det betyder mycket för ett möte hur ordföranden sköter sina åtaganden ... att man har pondus och lite styrka att styra upp även om det blir kluriga frågor !

 Och idag regnar det , klev upp kl 06,30 och tog in tvätten , 10 minuter senare regnade det , kan man kalla Just in time !

Lill K Håller på att inse allvaret , ville inte vara kvar i morse, hoppas det gick bra sen.

Jag ska t Boliden Skellefteå på torsdag, hoppas jag får med mig nåt litet sällskap , .....Verkar inte så lovande nu ...
Mamma Kan inte du ta ledigt och komma dit och följa med mig hem sen....

Hinner inte ens ringa dig just nu , jag ska försöka i kväll , ska du va med på vinlotteri ? Jag köper en flarra från dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0