meningslös söndag

men det var då rätt skönt!

Sov läääääänge som sagt var , sen gled vi runt en stund innan systeryster var här och surrade

Drog ner t Stensele m några burkar B & J ´s , gillades helt okej tror jag av premiärsmakarna där nere ....

Drog hem åt en tallrik soppa, var iinte sugen på nåt mer ....
Sov två timmar medans maken o storkillen var på skjutbanan .....

Åkte ner t Spinning o pump , välbehövligt trevliga pass ,men jag var inte mig själv sen gårdagen , kände av att jag intagit för lite föda och nåt glas vin mer än nödvändigt !

Tar igen det nån annan dag nu ska jag dricka te innan vi ska förbereda morgondagen , första dagen i resten av mitt liv .....

Lilla K ska på första fritidsdagen !
Vi ska cykla , vi har ju fått så nära !

Kommentarer
Postat av: Anna

stod och tittade på en bruk med den glassen men sen dog jag då jag såg priset =) Känner mig lite för fattig, men jag kanske ska lyxa till och dra en sväng förbi macken då jag åker hem!! Huvva dom måste vara mkt gooooooooda!!



kram kram

2008-08-11 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0