Lördag v 32

Jahapp den  här dagen har också gått snart !

Regnig dag , med Loppis, Loppis, Bullbak, Auktion och snart är det lite vindrickning !

Började med Loppisen i Stensele där lilla K fyndade nån byggsats som blev en ko ...
Sen bliv det kaffe hos vännen i Stensele där lilla K blev kvar och bakade bullar,
Storkillen och pappan har varit och tränat på älgskyttet på skjutbanan... ska nog dit i morgon igen,
Jag och vännen for först på Storhällalogen på loppis där jag köpte en virkad väska , måste tvätta upp den bara ....
Sen bar det av t Skarven på en av jordens mest segdragna auktioner, tur de flyttade in auktionen i Kapellet så vi inte behövde stå ute i regnet , där man bara såg paraplyer....
Hur som helst åkte vi strax efter ca 16 och det var säkert  hälften av sakerna kvar, jag fick det jag ville ha ... .en stekgryta, har tittat efter en sån länge och nu kom det en fräsch , där det ingick rånjärn så nu lär jag lära mig göra rullrån , de är ju så goda !
Nu  har jag kommit hem för lite midag sen åker jag ner till vännen på nåt glas vin och lite surr sådär tjejer emelllan , C T Skulle kanske oxå komma , om han har nåt tjejsnack att bidra med vill säga annars är han inte välkommen , men det brukar han ju lösa ;-))

Auktionsfynden



Gillade de bruna kopparna med fat och assiett också ... 8 st var det !

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag som trodde du skulle ropa in det fina kakfatet i låda 25! =)

2008-08-09 @ 19:04:00
Postat av: Linda

Jag som trodde du skulle ropa in det fina kakfatet i låda 25! =)

2008-08-09 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0