Loppis igen

Var på loppis idag igen , men det var maken som "fyndade" mest , nät, 2 nättunnor, gasollampa..
Jag hittade en fin plåtlåda i en karong nerpackad, som jag fick köpa för 50 kr !

Sen blev det kaffe och slutet på melodikrysset hos Mejan - Najs !
Lilla K tiggde sig till lite the och nudlar där så då var lunchen räddad, fast jag kan tycka det är lite pinsamt när mina barn ger "fina vinkar " ( tigger) ibland, tills jag kom på att jag gör det själv , jag kom ju och tiggde kaffe ....

Hem och packade och plockade lite ,innan vi åkte ner t stallet och tittade på när stallpinglorna skulle ut och rida !
Vi fick klappa på häst och hålla lite , så lilla K var jättenöjd, sen träffade vi en blivande parallellklasskamrat till lilla K Spännande med nya kompisar !

Har handlat lite och ska nu iväg t sörle och städa ur vår jaktkoja inför hösten ... blir nog att grilla god middag där oxå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0