Femettor

Känns det som det blev hela dagen idag - nästan
Förutom mina förblånade papper som Oljebolaget tjorvar till så jag fattar ingenting, måste gå igenom allt i Juni och juli och augusti igen för att få det att stämma ..... HURRRVVVAAA

Men tänk när jag kom hem och hittade brev från Polismyndigheten i Västerbotten         Polisens logotyp
HUGA tänkte jag naturligtvis , var har jag nu kört för fort .......
Men gissa vad !? Det var mina licenser till mina nyinköp !!!!!
TJOHOOOO nu måste jag bara ringa och surra lite med Kolvmakaren som nån rekommenderade , måste surra lite m linjalenA  igen om hon ville med ..?????

Och sen då efter snabb middag som var överraskande mucho god på Vallnäsgrillen så drog vi iväg t skjutbanan igen för hundraelfte gången de senaste två veckorna....
Storkillen har verkligen kämpat med sitt älgskytte....
 
Löpande Älg 80 meter

Skjutit och skjutit , men det är ju bara att nöta på som vännen sa , och att det gav resultat ! Storkillen klarade älgskyttet ikväll ! SÅ nu har han bara hagelmomenten kvar ! Jag är så glad för hans skull ! Och han sken som en sol i ösregnet !

Sen åkte vi på bio och såg Kung Fru Padda , som lilla K sa , hon visste att det egentligen heter Kung Fu Panda men skulle ordbajsa lite ...
     
      

Var inte så imponerad, först reklamen som var från gamla vuxenfilmer , blod, slagsmål, döda djur, hulken m.m - på en barnfilm - sen var filmen mycket fighting och hårdhänthet , blir ju lite otäckt så där på bio m högt ljud och stor bild ......
Lilla K ville hem efter fem minuter, men vi såg den klart ....

Fick se en överraskande bebismage också jätteroligt , som kommer t  västra delen av kommunen ....
Förra bebisen jag pratade om tänker jag inte berätta om det får komma fram när det kommer ....
Men det är några som verkligen är unnade bebislycka !!!

Hörde skvallras också om att I W Är på väg hem .... KUL !



Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

IW på väg hem?! När?! Vi tar väl vinlotteriet då, eller hur?!

2008-08-12 @ 22:29:47
Postat av: Christina

StorGrattis till Storskytten!!! Kanon...eller var det salut, hehe... Mina egna träffar blev faktiskt ngt bättre. Sköt dock bara tre serier, men man får vara nöjd med lite när det är första gången. Tycker helt klart att vi ska ta tag i hagelskyttet också. Och jag får göra som O, nöta, nöta, nöta. Tar de övernattningsavgift på skjutbanan måntro??

2008-08-12 @ 22:43:37
Postat av: Stannapanna

Jaaa just det , hon blir väl hemma lite grann tror jag du måste kolla m henne , hon ska fjällvandra och jaga och ....Sen blir det ju USA ...

2008-08-12 @ 22:44:22
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0