1 Augusti

Och på morgonen kändes det som att hösten verkligen är i antågande, att man inte ska sukta efter så många fler soldagar på stranden..... Det var rätt kallt och regn i luften ...
Trist men nu börjar nya äventyr !

HAr precis beställt massa mera Ben & Jerry´s glassar , de är så fantastiskt goda MMmmmmm

Har även hunnit prata m några Thailändska bärplockare, tro inte att jag kan thailändska eller de engelska men vi använde teckenspråk så gott vi kunde, vet inte om vi förstod varandra men vi låtsades väl det ...

Nu ska jag hem och väcka familjen samt fixa och dona för eftermiddagen och kvällen..
Kanske lägga mig på soffan en stund och hämta igen lite sömn få se om jag hinner det ...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Har ju läst och hört så mycket om denna glass Ben & Jerry´s, måste nog ta å komma å köpa en och testa =)

2008-08-01 @ 11:11:11
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0