Torsdag

glädje och sorg avlöser varandra ....

fick veta nåt idag, en människa som jag tycker "drabbats" tillräckligt ...
Somliga människor ska prövas och jag kan inte förstå varför det ska vara så.... Finns det nån Gud så undrar jag varför han/hon låter det vara så här...( jo jag vet att det finns djupgående teorier om detta men ) det känns orättvist , även för de som är omkring... de är också drabbade av detta helvete...

10 årskalas ... go´fika och trevligt surr ...

Djupa samtal ... Jag tror förresten jag måste träna på att slappna av... kan vara bra att kunna...

magar som växer... spännande...

Förresten ... Ben & Jerry´s glass.... MUMS säger jag bara ...

Maken körde ut saltstenar i dag.... Två skotrar gick det åt  -  trasiga-krasch boom bang...

Suck - ny dag i morgon :-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0