ont det gör ont men ...

det går, jag har en låsning i ryggen som gör ont hela vägen upp till huvudet !

Jag ringer och ringer hoppas få hjälp  men förmodligen har ingen tid ! Och jag som ska åka bil långt , vara på mässa och vara trevlig, gå på IKEA och åka hela vägen hem igen på lördag....
Men Ipren och ett glas vin kanske ???? Ipren i alla fall !

Jag skojar inte PS I love You filmen i går var faktiskt jättebra ! Precis vad jag behövde nu ! Skratta och gråta ! Och skratta igen !

Nu ska jag plocka ut kartor hur vi ska hitta i Sundsvall dit vi ska på mässa , sen måste jag ringa hotellen och fråga om jag bokat där... jag har bokat det vet jag, men jag kommer inte ihåg var...
Löser sig väl antar jag ...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ha så trevligt i sundsvall och ta hand om Jessica :)

2008-04-10 @ 10:37:59
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: lovisa

Ring igen!!!!
Att du har ju en av de bästa helgerna framför dig & att ryggproblem inte får förstöra den måste de väl förstå... eller hur!! =P
Trevlig Shopping!

2008-04-10 @ 11:21:53
Postat av: StAnnapanna

Mmmm man kan ju
tycka det men ... jaja det blir nog nån råd. Tack !!!

2008-04-10 @ 12:39:47
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0