lugn och skön vilodag

Mest för att vi har en av brorsorna som är sjuk , godingen har feber och hostar, är inte alls pigg.
Så av sympati så har vi hållit oss i stillhet hela dagen , endast storebror for ut på förmiddagen och har fiskat hela eftermiddagen, vi andra har hållit sängen varm, sett på tv, läst och bara mått gott.
Lilla K ledsnade på eftermiddagen så medans hon lekte med en kompis så var jag ner på gymet en dryg timme , har ju ont i ryggen så jag som bokat boxing fick göra nåt lite annat .... Inte bli boxad på ...
Men i morgon ska jag hälsa på herr sjukgymnast så jag hoppas han löser det hela till mig.

Nu har maken satt upp nya kökslampor, det blir så bra !!!
Ska fota och lägga in kanske i morgon .....

                                                                                            MELODI Taklampa

Nu ska jag se en film med familjen !
http://www.nzmaths.co.nz/Measurement/Volume/Popcorn.aspx
                                                                                

Kommentarer
Postat av: Hera

Vad skönt med en vilodag...speciellt när man varit på vift ett tag!

2008-04-20 @ 20:07:23
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0