jahapp

då var det gjort för den här gången ! Deklarationen ... och det gick så fort , har gruvat mig och dragit på det , men  Tha Man på revisionsfirman hade förberett sig så Tadaaa en namnteckning så var en klar och några knapptryckningar senare så var vi färdiga med båda !!! Skönt att ha det ur världen och lovande såg resultatet ut att vara NAJZZZ

Men så ringde de från en styrelse och gjorde mig nervös, att det skulle finnas pengar som jag inte lämnat in.... hjärtat bankar, kinderna blir högröda och tankarna jobbar febrilt ! Men som tur var löste det sig , jag hade gjort mitt det var nån annanstans det hakat upp sig ... Skönt det oxå

Och lönerna är betalda , räkningar skrivna, papperna ska bara tas reda på så ska vi nog ta oss i väg i morgon , när Storkillen gjort klart det han ska göra kl 18 ... Om nu inte det är så att nån blir jättesjuk, för nu är alla utom jag i familjen snoriga, hostiga och inte riktigt hundra ... Men då åker jag väl själv då .... Nääää vi åker nog ändå och är sjuka där uppe ...

Sååå over and out .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0