I mitt nästa liv

ska jag bli underklädestillverkare!

Jag fattar inte att det inte ska gå att sy underkläder som sitter bra, som är sköna och där det inte syns några sömmar på fel ställen , som passar på alla och som alltid håller färgen även efter 1000 tvättar !
Hittade några trosor i morse som skär in i min ändalykt så det känns som jag kan tänka mig det gör att ha STRING , har provat nån gång men aldrig fallit för det...
Det är bara det att string är en tråd, jag har hela trosan på fel ställe- så om ni ser mig idag och tycker att jag går lite konstigt så vet ni förklaringen - de här jag har på mig nu åker i brasan i kväll ( alltså brasan där man gör upp eld m stickor och trä´n ;-)

solen skiner det droppar från taken 7 g kallt i morse så idag är det en kanondag !

NÅN SOM VET NÅN SOM SKA TILL UMEÅ PÅ LÖRDAG EFTER FISKETÄVLINGEN ?
Sådär vid ca 15-16 tiden ? Jag har en son som ska ner till Umeå för att delta i en friidrottstävling på söndag !
Han är tolv år gammal ( på måndag ) trevlig, skötsam, rök o spritfri, idrottsintresserad, hör av er i s fall !!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, inte så kul. Men men. Man får flytta dit jobben finns helt enkelt. Eller panta burkar. =)

2008-04-02 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0