Ett ljus till

ska vi tända, och kanske äta en bakelse tyckte barnen i familjen Ludvigsson,
Morfar Ronny skulle ha fyllt år idag, 61 år , de hann ju aldrig träffa honom , men vi pratar om honom ibland


image281


Här är ett förlovningskort på honom och min mamma , när de var i tjugoårsåldern så unga och så fina, de hade likadana kläder och matchade varandra i allt på kortet från klockor till scarves och kläder , det var kanske så det skulle vara vad vet jag.

Min dotter säger att det är jag och min pappa på kortet jag kan inte få in i hennes skalle att det faktiskt är mormor och morfar på bilden, hon bara skrattar åt mig...
Andra tycker att min systerdotter är väldigt lik mormor på den här bilden - rätt kul att få se tycker jag .....
Men visst var de fina !

För er som inte vet så skilde sig mina föräldrar när jag var 11 år och hittade nya partners, det var ovanligt då, men är väl desto vanligare nu tror jag .


Kommentarer
Postat av: Kicki

Huh.. så likt DIG !!!!! Otroligt.
jag minns skiljsmässan som ett hemskt moment i min då mycket unga värld. Hela det sätt man hade umgåtts på sedan man född vart, blev helt annorlunda.... så vissa minns det mer, fastän man inte var med i familjen direkt.

2008-04-14 @ 20:32:48
URL: http://kixvix.blogg.se
Postat av: Jenny

Håller med som här ovan. Gudars så du är lik din mamma, de va de grymmaste :)

2008-04-15 @ 17:43:29
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0