Bröst, ont och skratt

Japp då är jag hemma igen....

En trevlig helg m roliga vänner, har skratta A Lot !!!

Snygg tatuering, jag är nöjd, men det gjorde SÅ ONT !!! JAg klagade mycket och högt, H S påstår att jag skrek men jag tror inte det var såååå illa .... Tror jag .....

Shopping tills benen inte bar längre, mest till lilla Kärleken och mig själv, killarna hade beställt varsitt Bröst från Teknikmagasinet ... så det fick dem !      Silly 
Maken fick en stekspade... Don efter person !

Sen upp på hotellrummet och relaxade en liten stund, nåt glas vin och lite fixing för kvällen , vi hade ju ett födelsedagsbarn så vi skulle äta middag på go´restaurang, det blev en persisk restaurang , som blev lite av en besvikelse , det var inte så mycket persisk mat , lite billiga lösningar på vissa saker, och mest ett dyrare pizzaalternativ, men ja ja vi provade i a f .

Sen hamnade vi på en bar, där födelsedagsbarnet träffade en kollega, hon jobbar ju på ICA och hon träffade Ulf, han ni vet som har en chef som heter Stig, de brukar cs på kanal 4 ibland när de gör vissa av sina arbetsuppgifter hellre än bra....
Efter det blev det utgång på Oliver för oss som hade orken kvar, vissa drog hem på hotellet och sussade sött när vi kom några timmar senare, Dancing Queen I W utklassade alla , det var inte lätt att hänga med i det tempot, men roligt var det ! Bra musik !!!

Här hemma har det gått skaåligt, när jag kom hem har mellankillen feber, hade varit hemma från skolan i fredags, han är inte pigg, lilla K är också kraxig, så var det ska sluta vetjag inte, vi hade ju tänkt oss till Nalovardo i dag, men jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack för en riktigt rolig helg ;=)

2008-04-20 @ 17:37:46
Postat av: Hanna

OK DÅ!!!!!! FÖRLÅT!!!!! jag tror jag har hittat det rätta ordet!!! det PERFEKTA ordet!!!!! allihopa!!! Anna skrek inte riktigt....... hon KVED!!!! låter det bättre?? ;P

2008-04-23 @ 20:58:31
Postat av: Hanna igen

mohahahahahahahaa

2008-04-23 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0