Back on track again ...

För ett tag, få se hur länge det funkar med bloggen nu ...
Snabb uppdatering-
Helgen i stugan var - helt kanon
Lugna sköna dagar , ingen stress, sol, uteliv, utemat, frisk luft, fiske, besök hos goda vänner, besök av goda vänner, skoterkörning, besök på badhus, spel, filmer, åhhhhhh
Ungarna ville flytta upp dit... jag förstår dem ...Men nu är vi hemma i alla fall !

En liten fadäs- åttaåringen och fyraåringen åkte dit för farbror polisen för första gången i sitt liv- de såg fängelsemurarna växa upp runtomkring dem ...
Det gick bra- blev en tillsägelse som vi kanske lär oss av allihopa ???
Man får inte köra fyrhjuling och Kitty Cat om det inte är inhägnat område....
image274

Men det är ju jätteroligt !

image275

Vill inte vara med på bild....
Men jag kan

image276

image277

Mummmsssssss

Ett sånt här docktäcke hade vi i stugan- jag skulle vilja ha ett stort....
Är inte helt hundra men jag tror att det kan vara min pappas mormor som tillverkat detta - hon var i alla fall duktig på sånt...

image278

Kommentarer
Postat av: Hera

Välkommen tillbaka, till vardagen!

2008-04-01 @ 11:33:45
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0