trött, trött, trött

så in i märgen trött är jag, av ingen anledning alls egentligen , för efter två långa härliga jaktdagar fredag och lördag ( ingen älg för mig men för laget blev det ) så sov jag ut i morse ända till 06.00 då jag följde maken till samlingen i jaktkojan , kollade var de skulle jaga och sen gick jag och la mig igen och slumrade till surret på jaktradion.
Vid 8 började vi röra på oss jag och barnen ! Vi behövde verkligen ta en lugn morgon , men jag är ändå trött och slut , tror det beror på att jag har nån bacill som inte vill ge sig i kroppen

Sen är jag på så dåligt humör fortfarande.
För Lite jakt och för mycket tjafs om bagateller m ungar tror jag ...
Tur syster yster hade hand om lilla strumptjejen så hon fick ta det lilla lugna , det märks att en sån här vecka är påfrestande för alla!

Så tråkigt att vi inte hann träffa Lilla A fr V hon har vart hemma en hel vecka och vi hann bara snabbprata en sväng på mitt jobb ...
Okke hade inte ens fattat att hon var hemma lite besviken blev han tror jag...

Nu håller maken på att ta hand om en del av jaktlyckan - jag är som småsur f att jag fått jaga så lite så jag drar mig f att gå in och hjälpa till... men ska nog ta mig i kragen nu ...

Förresten , barnen säljer jultidningar - om det är nån som vill köpa så ...

Yxi kaxi kolmi - natti,natti




Kommentarer
Postat av: Maria

Skicka barnen till mig, behöver en almanacka å uti vår hage =)

2007-09-09 @ 20:57:16
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Anna

ÅÅh va ledsen jag blir!! har inte funnits nån tid att träffas, typiskt när det är jakt sådär! men vi får ta en heldag när jag kommer i jul! hälsa och krama ungarna! kram kram

2007-09-10 @ 16:54:32
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0