telefonsamtal igen

den här gången inte fullt så trevligt, någon som är sjuk och ringer kl 1 på natten ...
Hoppas det löser sig för dig vännen !

Så nu får vi se vad vi gör av den här dagen ...
Han som ringde - han ska jag berätta om någon annan gång till dess får ni vara lite nyfikna ;-)

Kallt var det i natt i Sörlidbäcken där vi sov - -2,8 g så jag vill lova att vi var nöjda att vi låg nerbäddade under täckena och eldade i kaminen !!!
Mys
Äldsta killen som har förkylningsastma hostade i går kväll så han höll på spy, då lärde jag honom profylaxandning - in genom näsan - ut genom munnen- dra in shuuuuu -andas ut -puuuuh och det funkade någotsånär -
ska inte blivande modern till hans barn vara impad att han vet precis hur man andas när man ska föda barn ; ))

Till veckan så ska vi ju jaga älg - hoppas få uppdatera er med någon trevlig jakthistoria då och kanske en bild på en skjuten älg ;-)

ikväll ska jag på vindrickarjunta m trevliga brudar och skvaller !!!

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0