Grattis Oskar

som var med på kommunmästerskapet i dag !
Han vann längdhoppet blev trea på 60 meter och han var med i klassens lag som vann stafetten !
Skryt skryt men det är ju min unge ; )

Föräldramöten har det vart flera och som vanligt så ska jag ALLTID höras, tycka och tänka och tala  Usch jag måste lära mig att det är inte bara jag hela tiden som ska prata !!!
Nu är det väl flera som pratar men jag tar sån plats Skärp mig !

I går var det 11 september och jag väntade nästan att nåt skulle hända i världen men det var nog inga större katastrofer tror jag ...
Skönt tycker det är mycket elände i världen ändå !
Skönt att man bor i litet samhälle största katastrofen är nåt rattfyllo eller ungdomar som super och förstör ....
Asch inte prata skit...
Fortsätt jobba fortsätt slita ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0